ATI TV

Chipsi chipsi na volny.cz
Úterý Červen 6 14:51:54 CEST 2000

Dalsi prusvih s touhle kartou je, ze ma tuner TEMIC 4006FN5 (PAL B/G D/K I,
coz je perfektni),ale ma adresu 0xC0 jako Philips a offset, ktery jsem
nepochopil, neni totiz podle katalogu, takze je posunuty cca o 20MHz.
Provozuji Window$ 2000 a protoze jeste neexistuje Ati MMC pro tyhle wokna,
tak jsem si musel upravit MultiDec. Ten beha perfektne. Pocestil jsem si ho
a jsem spokojenej.

Chipsi

"Petr Rusnok" <inter.audit na trz.cz> píše v diskusním příspěvku
news:002301bfcc57$3cec3f80$0a1919ac na sec.trz.cz...