SMBFS: Win 95 bug fixes enabled

lumirb na email.cz lumirb na email.cz
Středa Červen 7 07:09:07 CEST 2000

Dobry den,

> No a nebude chyba treba v tom, ze vam nebezi syslogd?

Syslogd bezi a zminena hlaska je tam rovnez pravidelne zaznamenava v
nasledujicim tvaru:

Jun  7 07:01:02 linux kernel: SMBFS: Win 95 bug fixes enabled

Mam z toho pocit, ze to tam cpe natvrdo primo kernel a ze jedina moznost,
jak se toho navzdy zbavit bude opravit na spravnem miste zdrojaky jadra.

Lumir Bezstarosti