RedHat 6.2 Instalace

Tomáš Janovský Tomogo na pokrok.cz
Středa Červen 7 10:45:08 CEST 2000

Opet problem...
Pri pokusu instalace RH6.2 mi to obcas zatuhlo. Mam instälaci stazenou z http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-cz/6.2/iso/redhat-6.2cz-final.img a po nainstalovani jsem zjistil, ze ne vse je nainstalovano. Tak jsem se koukl na CD a zjistil jsem, ze nektere RPM jsou necitelne (a zrovna dost dulezite, jako Mach64, zaklad pro Xwindow atd.).
Pokud je chyba ve zdroji na ftp tak by to chtelo nekomu rict. Aby si lidi zbytecne nevypalovali vadne instalace.
Setkal se s timto problemem nekdo? Nebo je problem v chybe pri stazeni...

Diky

Janovsky Tomas