jaky jazyk pouzit pro praci s mysql

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Červen 7 11:11:00 CEST 2000

On Wed, 7 Jun 2000 RMosnicka na perseus.cz wrote:

> Dobry den,
>
>  naucil jsem se trochu php a sql, vytvoril intranetovou aplikaci, kterou ve
> firme pouzivame.
> Ted bych ale potreboval tu sql databazi udrzovat, upravovat, ruzne
> filtrovat, a tady bych potreboval poradit, jaky
> prog. jazyk je pro tento ucel byl vhodny ?
>
> Zatim jsem s zadnym prog. jazykem pod linuxem nepracoval ( max. tak
> shell), ale asi bych se vrhnul na perl,
> ma nejakou podporu pro mysql, pripadne muzete mi nekdo poslal Vas vlastni
> ukazkovy program s perlu, jak se
> pristupuje k mysql ?

Podivejte se na balik DBI, coz je rozhrani perlu pro pristup k databazim,
je univerzalni a kdyz si date praci, tak muzete prejit na jinou db bez
nutnosti zmenit kod. DBI neni standardni soucasti Perlu, takze hledejte na
CPAN (www.cpan.org). K tomu DBI samozrejme potrebujete i driver pro MySQL,
je k dostani tamtez.

S pozdravem,

Stepan Roh