Jak vytvorit pod linuxem FAT/FAT32 filesystem?

Středa Červen 7 11:35:16 CEST 2000

Dňa St, 07 jún 2000 ste (David Sumsky) napísali:
> Na disku mam jen Linux (3 jednotky), ale potreboval bych i 1 FAT
> jednotku pro zalohy a nasledne vypalovani na CD(firma mi nevypali
> z ext2 filesystemu).
> Nevim ale jak funkcni FAT system vytvorit, zkousel jsem
> nasledujici (samozrejme vse pod linuxem):
>
> pomoci fdisku a mkfs.ext2jsem vytvoril jednu primarni jednotku s
> ext2 filysystemem
> pote jsem spustil mkfs.msdos -c /dev/hda3 xxx a prevedl jsem ji
> na msdos filysystem
> a nakonec jeste dd if=/dev/zero of=/dev/hda3 bs=512 count=1

> [...]

v fdisk-u je mozne nastavit typ vytvaranej particie (prikaz l vypise
zoznam).
neskusal som formatovat pod linuxom, ale ked nabootujete z bootovacej
diskety tak tam urcite mate k dispozicii "format".

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk