Instalace RH 6.1 pres NFS - problemy

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Středa Červen 7 12:29:40 CEST 2000

Ahoj,

> Vazeni kolegove,
> pokousime se instalovat na 386 s 120 MB HDD RH 6.1 pres NFS.
> Nabootujeme se z instalacni diskety, zprovznime sitovou kartu a pripojime se
> pres NFS k instalacnimu adresari na serveru. Pokazde to zkonci hlaskou:
> Install exited abnormally - recieved signal 7

Mozna hloupa otazka kolik mate pameti ? 8 MB a vice ?
Kdyz uz vam funguje sit proc to nezkusite instalovat pres FTP ?

Ja jsem dostal Linux po mensich vetsich potizich na Compaq Aero 486sx/25 + 20MB
Ram 240MB Hdd. Kde je FLOPPY pripojena pres pcmcia.

Asi ano lec s tim nemam zkusenosti.

                                                                            Bye
Sam