RH 6.2cz nezavadi automaticky moduly (ipx, epat ..)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Červen 7 14:26:19 CEST 2000

Preji krasny den !

Instaluji RH6.2cz a mam zatim dva problemy, ktere spolu zdanlive
nesouvisi :

a) nefunguje NW sit (IPX pakety)

Pri nahazovani sitove karty napise syslog :

network: Setting network parameters succeeded
ifup: SIOCADDRT: Network is unreachable
network: Bringing up interface lo succeeded
ifup: /sbin/ipx_interface: socket: Invalid argument
network: Bringing up interface eth0 succeeded

a bezi jen IP protokol, IPX ne. Pokud zavedu modul ipx.o rucne, chodi
to dobre.

b) nedaji se automaticky zprovoznit externi disk

System na nej prostupuje jako na /dev/pda[1...]. Pri zavadeni ale
neexistuje zavislost mezi modulem "externi disk" pd a "pouzity
protokol" (zde epat). Proto se do do /etc/conf.modules zavadi
zavislost :

pre-install pd epat

Tohle chodilo az do RH6.1cz, ale nechodi to v RH6.2cz.  Kdyz modul
epat zavedu rucne, zavede se i pd a vsechno pracuje jak ma.

Dotazy : Byla v tomto smeru nejak zmena v prechodu RH 6.1 -> 6.2 ?
V dokumentaci (s1-sysconfig-control-panel.htm,
s1-sysadmin-build-kernel.htm) jsem nasel zminku o modulech, ale
pripada mi to nezmenene. Ma se pouze jadro prelozit s podporou kmod a
to je (IMHO jak distribucni z RPM tak nove prelozene).

Je chyba u me, prehledl jsem neco ? Nebo se vam to chova taky tak ?
Pouzivate vubec nekdo ipx protokol podporovany z modulu ?

Dekuji za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s