HW problem a nebo modul pro SB Live

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Středa Červen 7 13:49:02 CEST 2000

Jiri Dvorak wrote:

> Na ten poslední dotaz ohledně reklamace: Mám takovej dost tvrdej spůsob na
> reklamaci v poctatě jaké koli elektroniky  Lehce připíct v mikrovlnce (malý
> výkon + sklenice vody ) zaručeně likvidace a prodejce nic nepozná ani
> náhodou.....

Jo a ja mam bezvadny zpusob nakupovani hardware.  Jdete do obchodu
a kdyz se nikdo nediva, tak neco ukradnete a prodejce nic nepozna
ani nahodou.....asi tak stejny princip jako predchozi email.

No, ale kdyz na to mate zaludek a nemate moralku, tak je to vase
vec.

--
Ondřej Surý <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Pláničkova 1, 162 00 Praha 6