cas a 32-bit platformy

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Středa Červen 7 14:11:04 CEST 2000

>Takze narazite na to, ze stejne pracujete s diskem 32bity a ze do
>pameti pristupujete 32bity. Mate pocit, ze zrovna cas je to, kde 32
>bitu prestane stacit nejdriv?

Prosím Vás, a myslíte si, že těch 32 bitů je pro většinu aplikací omezující?
Já myslím, že ne. Chápu, že 16-bitové počítače omezení dávaly dost veliké a
32 bitů je dost dobrý skok. Ale 32 bitů pro většinu nasazení absolutně
stačí. A čas začne někde tlačit dost brzo.

On se vývoj také může ubírat směrem, že 32-bitové počítače se z osobních
stanou kapesními, a mohou být třeba řízené Unixem. Koneckonců mám pocit, že
do něčeho podobného se angažuje i Linus. A skutečně potřebujete mít v kapse
64 bitů?

Miloslav Ponkrác