cas a 32-bit platformy

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Červen 7 15:03:45 CEST 2000

On Wed, 7 Jun 2000, Petr Novotny wrote:

> Jenze vsiml jste si neceho? TeX, vi, joe nebo dpkg zavisi na
> velikosti casu (pokud na nem zavisi) jako na typedefu. Staci vzit
> zdrojak, znovu prelozit a bezi to.

 A rekl jsem ja neco o case? Myslel jsem to obecne. (Ale budiz, omlouvam
se puvodni thread byl o case. Sorry).

 Nijak netvrdim, ze v case je (nebo bude) problem. Jen se mi libilo to
pojednani o tam jak poradne se ma programovat.

 IMHO problemy budou jinde a to u nepresneho pouzivani datovych typu.

> Co vy vite, kolik z programu, ktere pouzivate, staci s 64bit casem
> prelozit a kolik bude potreba precist a prepsat? Tohle zjistovani

 Ano, o tom jsem mluvil --- myslim, ze si rozumime :-)

							Karel