DLT/DAT paskove knihovny pod linuxem

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červen 7 15:06:07 CEST 2000

Zdravim

chtel bych se zeptat zda nekdo neznate/nepouzivate nejakou paskovou
knihovnu na zalohovani pod Linuxem. Jde mi o zpusob zda lze (pripadne
jak) ovladat ten loader/changer tech pasek v mechanice. V jakemsi platku
jsem vycetl ze mechanika (paskova jednotka) je jedno SCSI zarizeni
a changer je druhe SCSI zarizeni. Prepokladam ze mechanika se bude chovat
pod linuxem jako normalni singl a prikaz mt si s ni porozumi, ale jak je
to s tim changerem ? Lze to pod linuxem nejak ovladat ? Uvazuji o koupi,
ale nerad bych pak rotovani resil mackanim cudliku. Idealni by byla
nejaka radkova utilita jako je mt, ale pro ovladani changeru.