Pristu z venku do vnitrni site...

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Červen 7 16:12:38 CEST 2000

Nainstalovat ipmasqadm (najit se da na freshmeatu) a pomoci nej uz jen
forwardovat 2 porty - standardne PC Anywhere posloucha na 5631 a 5632. Takze je
treba forwardovat TCP port 5631 z vnejsi IP adresy stroje na 5631 stroje, kde je
PC Anywhere a UDP port 5632 stejnym stylem. To UDP-cko se pouziva pro "domluvu"
spojeni, TCP pro vlastni prenos. Mam to odzkouseno, fungovalo to OK.

    Jarda Stribrsky

P.S. Podpora pro portforwarding musi byt v kernelu nebo jako modul, ale
standardni jadra RH s tim nemaji problemy.

  Ing. Jaroslav Stribrsky
  Vysoka skola chemicko-technologicka
  Ustav pocitacove a ridici techniky
  Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ