RedHat 6.2 Instalace

Robert Myslík robert.my na volny.cz
Středa Červen 7 16:30:20 CEST 2000

od toho se vyrabeji MD5 kontrolni soucty, po stazeni .img
si muzete na domacim stroji nechat vygenerovat takovy soucet
a porovnat se souctem umistenym na serveru (cca 40znaku)
pokud jsou stejne mate jistotu, ze je img stazen spravne.
Chyba v img na strane serveru je velice nepravdepodobna.

Robert

Tomáš Janovský <Tomogo na pokrok.cz> wrote in message
news:001e01bfd05c$af7f7e00$0101a8c0 na pokrok.cz...
> Opet problem...
> Pri pokusu instalace RH6.2 mi to obcas zatuhlo. Mam instälaci stazenou z
http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-cz/6.2/iso/redhat-6.2cz-final.img a po
nainstalovani jsem zjistil, ze ne vse je nainstalovano. Tak jsem se koukl na
CD a zjistil jsem, ze nektere RPM jsou necitelne (a zrovna dost dulezite,
jako Mach64, zaklad pro Xwindow atd.).
> Pokud je chyba ve zdroji na ftp tak by to chtelo nekomu rict. Aby si lidi
zbytecne nevypalovali vadne instalace.