C++ kontainery

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Středa Červen 7 17:42:59 CEST 2000

rekl bych, ze specifikace C++ nijak neomezuje implementaci, pouze
specifikuje rozhranni danych objektu (to minimalni), takze pozor i na to co
pouzijete za metody. nikdo vam samozrejme nezaruci, ze to nekde bude ne
prilis optimalne implementovano (ovsem nic vam pripadne nebrani onu
implementaci vylepsit vlastnim kodem).

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic