Sdilene domovske adresare

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Červen 7 17:29:04 CEST 2000

Jan Marek <jmarek na pf.jcu.cz> wrote:
> [...]

> problem neni. Problem spise je, ze bych rad, aby se na ten Linux
> prihlaseli lide pod svym uz. jmenem a heslem a dotahl by se mu
> jeho home z jineho linuxoveho serveru. S prihlasenim by snad
> problem byt nemel, mame ho vyreseno uz ze dvou serveru proti
> kerberu, tak by se mohlo udelat v podstate stejne. Spis ted
> uvazuju o sdileni tech domovskych adresaru.

> Mate nekdo nejake rozumne zkusenosti s  nejakym sitovym
> filesystemem krome NFS? NFS mi prijde pomerne deravy... Mam na
> mysli napr. AFS, CODA, prip. jiny. Muzete mi, prosim, k tomu

ja som kedysi tiez riesil podobny problem, po par hodinach
citania manualov k code som to definitivne zavesil a zostal
pri nfs. obcas sa nejaka ta security hole objavi, treba
pravidelne upgradovat :-)

> Dale k tomu prihlaseni: bylo by mozne tento adresar pripojit
> automountem? Mate s tim zase nekdo nejake zkusenosti?

pouzivam amd, adresar ktory je treba mountovat mam nalinkovany do
/net (napr /home -> /net/server/home) a funguje to bez vacsich
problemov (s vynimkou pripadov kedy spadne siet, amd timeoutuje a
ked siet znovu nabehne je ho obcas treba restartovat)

| Radovan Garabik       http://www.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__       garabik @ center.fmph.uniba.sk     |