Tlac na Lexmark

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Středa Červen 7 19:57:50 CEST 2000

Dobry podvecer,

uz nejaky cas tlacim na tlaciarni Lexmark Optra E310 (lokalne pripojena),
pricom som ju nastavil pomocou printtool ako PostScript printer. Vsetko je
v poriadku az na to, ze tlaceny text je posunuty prilis k hornemu okraju.

Viete mi niekto poradit, ako nastavit, aby sa tlac zacinala nizsie? Mam to
nastavene pre niektore aplikacie samostatne, ale lepsie by bolo nastavit to
raz navzdy na urovni tlaciarne.

Vdaka za tipy.
Pavel

P.S. Linux, RedHat 6.2
   Department of Geometry               http://www.uniba.sk/~chalmo
   Faculty of Mathematics and Physics   chalmo na fmph.uniba.sk
   Comenius University                  ICQ: 62400065
   Bratislava                           +421-7-65427960 (secretary)
   Slovakia                             +421-7-60295229