Mírně OT: Jak donutit Netscape necachovat obrázky

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Středa Červen 7 20:35:27 CEST 2000

Dobrý den,

díky za všechny odpovědi, vyzkoušel jsem postupně všechno. Nakonec se mi v
průběhu zkoušek podařilo stejným způsobem zblbnout i IE.

Nakonec po mnoha pokusech se zdá, že zvítězila metoda hrubé síly nacpání
všech možných hlaviček:

> header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");
> header("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT");
> header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
> header("Pragma: no-cache");

Děkuji moc všem za pomoc. Ještě provedu pár pokusů, snad to bude O.K.

Miloslav Ponkrác