Securing and Optimizing Linux: RedHat Edition

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Středa Červen 7 20:59:55 CEST 2000

Peter Cernoch wrote:

> Na linuxworldu pisou ze vysla tato knizka. Mel jste ji nekdo v ruce ? Nebo
> videl ji nekdo v CR ?
> Petr

Já ji mám anglickou verzi v .pdf formátu. Bohužel si už nemůžu
vzpomenout odkud jsem ji stáhnul. Její plné jméno je:

"Get Acquainted with Linux Security and Optimalization System"

Je to celkem  užitečná, přehledná  anglicky psaná knížka.  Velmi dobře
je v ní popsána problematika bezpečnosti RedHatu a zabezpečení jednotl.
kritických aplikací. Namátkou SSH, Tripwire, Apache, Bind, LDAP, wu-ftp,
sendmail, squid, Samba a další. Všude je spousta příkladů pro konkrétní
funkční servery.

Spíše okrajově se zmiňuje také o optimalizací Linuxu na výkon, zejména
pak "urychlujícími" kompilačními direktivami, překladačů gcc.

--
/*