utilita na spracovanie mbox suboru

Marcel Kolaja xkolaja na fi.muni.cz
Středa Červen 7 21:41:08 CEST 2000

Brano Zarnovican wrote:

> Caute!
>
> Potreboval by som z niekolko stoviek mailboxov zmazat vsetky
> mail starsie/mladsie ako isty datum. Aky je na to najvhodnejsi
> nastroj?
>
>                                                 BranoZ

To se mi zdá celkem jako slušný problém. Nicméně napadl mě takový velice
hrubý koncept (napsáno bash-like):

for MBOX in vsechny_mailboxy; do
	SOUBOR=0
	for ZPRAVA in vsechny_zpravy_v_MBOXu; do
	# rozrezeme MBOX na zpravy a ulozime do souboru
		SOUBOR=$[SOUBOR+1]
		ZPRAVA > tmp/$SOUBOR
	done
	for ZPRAVA in tmp/*; do
	# smazeme prilis stare soubory
		datum_v_hlavicce_Date_je_prilis_stare ZPRAVA && rm $ZPRAVA
	done
	cat `ls tmp/* | sort -n` > MBOX
	# ulozime zpravy zpet do MBOXu
	rm tmp/*
	# smazeme soubory
done

S pozdravem

       Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
             http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
   "Sometimes love's a loaded gun and shoots to kill."
                      Alice Cooper