Netscape nenachazejici nameserver (pdns) name-cache

Tomas Honzak thonzak na atlas.cz
Středa Červen 7 21:47:25 CEST 2000

"Karel Tejnora jr." wrote:

> Na rootovi jsem prisel na clanek o progamu pdns,
> tedy name-caching serveru, ale mam dial-up takze
> nemam zadnou odezvu od poskytelova nameserveru (spise pdns ji nema)
> a netscape ceka na odpoved... a ceka....a ceka........
> Jedine reseni je smazat nameserver v resolv.conf .
> Nema pdns nejake lepsi reseni? Zkousel jsem if, ale nepomohlo (ci jsem to
> spise blbe nastavil ja).
>
> Diky,
> Karel Tejnora

Mam taky dialup, moje /etc/pdnsd.conf si mysli tohle:

server {
	uptest=if;
	interface="ppp0";
	caching=on;
	tiemout=30;
	purge_cache=off;
	interval=30;
	ip="212.20.96.34";
	}

a funguje to bez problemu. Nemate treba zapomenute uvozovky u interface?

v /etc/resolv.conf mam jen
nameserver 127.0.0.1

TH

* Tomáš Honzák	        ICQ: 47466562        *
* thonzak na atlas.cz      http://i.am/thonzak  *