cas a 32-bit platformy

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Středa Červen 7 22:56:05 CEST 2000

PT>Pouzijte glib ;-)

A nebo si napíšu svůj vlastní hlavičkový soubor, protože glib na nic
nepotřebuji. Koneckonců už takový mám, protože ho potřebuji už řadu let. A
řeším ve svém hlavičkovém souboru víc, třeba jak zapsat 64-bitovou konstantu
přenositelně, nebo jak zapsat 32-bitové číslo, zda je nutné použít postfix L
(pokud je int 16-ti bitový), nebo ne.

Spíš mě překvapuje, že to neřeší norma. Dodneška to v normě C++ není, a mám
pocit, že ani nehodlají s tím něco dělat.

Miloslav Ponkrác