Ako z RH6.2 na Win cez LPT?

belicka belicka na ns.basl.sk
Čtvrtek Červen 8 09:21:42 CEST 2000

Zdravim vsetkych,

mam nasledujuci problem. Sef rozhodol, ze v kazdej kancelarii
bude maximalne jeden pocitac pripojeny na internet. Po mojom
naliehani mi povolil pripojit sa na tento "win98" pocitac pomocou
paralelneho alebo serioveho kabla. Neviem vsak co vsetko
potrebujem a co vsetko mam nastavit, aby som mohol zo svojho
RedHat6.2cz pocitaca pristupovat do inetu cez "win98".
Na "win98" je nainstalovana sietova karta 3Com905B-TX
ktora je pripojena na internetovy HUB.
Poradte mi prosim ako na to. Vitany je hlavne podrobny navod
"krok za krokom". Za vsetky odpovede vopred dakujem.
                                            belicka na ns.basl.sk