Programovani GUI

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 8 11:46:06 CEST 2000

On 08/06/2000, David Zabensky wrote:

> kdyz se bavime o GUI na Linuxu, mam dotaz. Zkousel jsem kombinaci
> KDevelop a Qt. Moc prijemne se v tom pise (alespon mi), nicmene mi
> take vadi ta licence Qt. Koukal jsem i na GTK, resp. GTK-- ale neni mi
> jasne, jestli podporuje architekturu document/view. Podle toho, na co
> je urceny Glade atd. bych typoval spise na to. ze v GTK se pise stylem
> samostatnych oken (neco jako v Delphi). Lze i v GTK psat formou
> document /view (jako v Qt)? Resp. jsou na to pripravene nejake tridy v
> Gtk-- ?

Ne, ze bych znal odpoved, ale chtel jsem jenom podotknout, ze nejnovejsi
verzi KDevelopu umoznuje psani aplikaci pro Gtk+/Gnome. To jenom tak pro
zajimavost...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi