FW: HW problem a nebo modul pro SB Live - part 2

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Červen 8 13:16:28 CEST 2000

Dobry den, po nejake dobe laborovani a testovani pameti jsem si rekl, ze nic
neni samo od sebe a taky ze ne.
Nabootoval jsem do single.   OK.
Vymazal jsem /lib/modules/*  OK.
make modules                 OK
make modules_install         OK

Nespustil se mi ovladac zvukovky (bodejt jo, kdyz neni soucasti zdrojaku
jadra)

kompilace ovladacu           OK
natazeni ovladacu            a je to tu zas

ve /var/log/messages se objevilo:

Jun  8 13:00:18 linora kernel: Creative EMU10K1 PCI Audio Driver, version
0.6, 12:58:06 Jun  8 2000
Jun  8 13:00:18 linora kernel: PCI: Enabling bus mastering for device 00:70
Jun  8 13:00:18 linora kernel: emu10k1: EMU10K1 rev 4 model 0x21 found, IO
at 0x1060-0x107f, IRQ 5

Ptam se tedy pokorne, jak vypnout bus mastering na PCI a nebo zmenit
zdrojaky k ty zvukovce?

Jo, kernel 2.2.12-20 (RH 6.1)

Diky

Honza