Web na firewalu nebo az za nim?

Lira zdena na sopik.cz
Čtvrtek Červen 8 17:03:12 CEST 2000

Z hlediska bezpecnosti je samozrejme lepsi aby to jelo pred firewallem nebo
na tom samem stroji a zakat vse a povolit jen to co chci ve vasem pripade
ftp,http,ssh apod.

Radek

Lira - internet services
Kloknerova 1/1245
Praha 11 - 148 00
tel : 02/ 7932241-6 l.119
www.lira-web.cz

www.sopik.cz - Spokojeny nakup
Radek Svoboda <svoboda na neovision.cz> píše v diskusním
příspěvku:39379118.2B798513 na neovision.cz...