cas a 32-bit platformy

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Červen 8 19:59:28 CEST 2000

On 7 Jun 2000 12:23:51 +0200, Pavel Kankovsky wrote:

: Myslim, ze takova krabicka by proste mela pocinaje rokem 2030 zacit
: vydavat neprijemne zvuky a jine varovne signaly,

Cital som o nejakom pristroji (nejaky CO detektor),
ktory sa proste po 5 a pol roku (co je garantovana
zivotnost senzoru) proste zatne a povie, ze viac
merat nebude. Je to normalne v manuali a uzivatelia
to akceptuju.

: (Zaruku pochopitelne dame takovou, aby vcas vyprsela.) :)

Zaruku? Na software? No, v roku 2038 snad... :-)

Ja to beriem jednoducho - mam okruhlych :-) 32 rokov,
v roku 2038 budem mat 70 (ak dozijem) a dufam, ze cas
odchodu do dochodku vtedy este vyssi nebude :-)))
A bankove pocitace pojdu aj tak este na mainframoch
s programami v Cobole a BCD aritmetikou pre
dekadicke cisla.

Co je to za off-topic? No dobre, odpoviem na nejaku
zaciatocnicku otazku.

Zdravi
--
				Stano