ip accounting

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Pátek Červen 9 09:11:58 CEST 2000

Dobry den,

pred casem jsem mel problem s mrtg, program mi ukazoval spatne udaje. Je to
vyreseno - vymena NIC.

Jedna dobra duse mi poradila, abych zkusil  merit prenos te linky pres ip
acconting
a poslala mi tento navod. Takze jsem "implementoval" tyto pravidla a nic se
nejspis
nedeje, nebo deje, ale ja to nevidim. Kdyz se totiz podivam do /proc/net,
tak tam nic
jako acct_in nebo acct_ou nevidim.
Bohuzel jeste neznam ipchains, takze nevim jak to presne pracuje ( s man
stranek
mi to uceni moc nejde a jinou dokumentaci jsem na netu nenasel)

  /sbin/ipchains -N acct_in
  /sbin/ipchains -I input -j acct_in
  /sbin/ipchains -N acct_out
  /sbin/ipchains -A output -j acct_out
  /sbin/ipchains -I acct_in -i ppp0
  /sbin/ipchains -I acct_out -i ppp0

Muzete mi nekdo rici, jestli by to melo  takle pracovat, pripadne kde najdu
merene udaje

Dik Roman Mosnicka