ericsson GA628 a linux

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Červen 9 10:06:27 CEST 2000

"Pavel Janík ml." wrote:
> Zdravím,
>    > gsmlib ma nedostupnu stranku

uz som sa tam dostal a ak to prekopnem tak zacnem skusat ale tam nieje
komunikacia cez modem len SMS

> já bohužel nevím, ale nemá tento telefon přímo implementovaný AT
> emulátor?

no niektore prikazi to zevraj ma.

P.S.
    je normalne abi to zvonenie oznamovalo stringom "RING"?

----------------------------
> P.S. Je _opravdu_ nutné posílat mail do české a zároveň do slovenské
> konference? Není lepší poslat jej do jedné a počkat na odpověď a
> případně potom do druhé?

takto je to kradsie (multiprocesing) a v ceskej mam mensiu sancu na
odpoved (nejde o nejaky drist niekoho ani o nic podobne "inteligentne")
ale pametal som si ze tu niekdo z mobilmi robi (ak sa nemilim tak ti)

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-