Sdilene domovske adresare

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Červen 9 10:31:08 CEST 2000

Dobry den,

Michal Dobes wrote:

> Cena za vhodnej HW je snasitelna. Spise cena za AFS je dneska horsi.
> Cca 2kUSD za kazdy server+100USD za kazdeho usera. No, od 500 uzivatelu
> je sleva. A asi nasazovat to tam, kde mam par uzivatelu a par desitek
> GB souboroveho systemu je asi zbytecny luxus.

Hmmm... A ja proc AFS nemuzu najit napr. na freshmeatu... Tak to
asi skoncim u CODY... Co jsem si zatim cetl, tak to ma docela
zajimavy vlastnosti. Trosku me odrazuje, ze v deb baliku je
zminka "stil under development" (nevim, zda to plati pro balik,
nebo pro CODU, ktera je uz 5.3.3). Zatim jsem zkousel ze zdroju,
ktere jsem nasel v /debian/project/experimental prekompilit
pomoci dpkg -b baliky, ale havaruje mi to uz na souboru
control... :-( (Mam up-to-date potato). A prekompileny baliky
jsou asi pro slink, vyzadujou stary knihovny...

>         Majkl (majkl na tesnet.cz)

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72