Co to je maskarada ?

Forman na libus.cz Forman na libus.cz
Pátek Červen 9 12:09:48 CEST 2000

Maskarada je pojem pro vetsi pracovni kolektiv, nejlepe u mamuti nadnarodni
spolecnosti nebo u jakekoliv rozpoctove organizace, kde se drtiva vetsina
zamestancu snazi maskovat svuj nezajem ci pracovni nevytizenost usilovnou
praci na takzvanem dlouhodobem projektu, jehoz presna specifika vam vsak
nikdo nerekne a poukaze vas na osobu nadrizenou v hierarchii pracoviste. To
pokracuje az ke hlavnimu ci generalnimu rediteli, ktereho ovsem zastihnout
je nulova sance..:-)))))))))
Ne,prominte. To byl nejapny vtip ze zivota.
Maskarada je pojem, kdy se vnitrni ip adresy maskuji za jednu venkovni
(pridelenou ISP), ktera je potom videt na druhem konci spojeni a na ktere
sedi linux coby firewall, pro pripad stouraveho rypacku nezbednikova.
Prominte mi tu lehkovaznost, dneska mam rande a strasne se na to moje kote
Podrobnosti viz ostatni odpovedi.
S pozdravem
              David Forman