Squid/2.3.STABLE1 - nastaveni

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Červen 9 13:30:49 CEST 2000

Preji krasny den a cely vikend !

Udelal jsem upg serverua mam problem se squidem. na stroji bezi
apache-1.3.12-4cs a v nem jsou mimo jine nadefinovany virtualni
servery pro nasi vnitrni sit :

NameVirtualHost 192.168.128.253
 (= vnitrni IP adresa toho stroje)

<VirtualHost 192.168.128.253>
    DocumentRoot /home/httpd/navody
    ServerName navody
</VirtualHost>

.. a v /etc/hosts je pripsano :

192.168.128.253 jmeno jmeno.tenez.cz  navody

Apache pracuje normalne - prikaz "lynx navody" primo na serveru mi
zobrazi spravne stranky. Nechodi ale pristup z klientu z vnitrni
site, kteri se pripojuji pres squid (na stejnem stroji) :

Požadovaný dokument je nedostupný
Při pokusu o přístup k: http://navody/ se objevila následující
chyba:	Jméno serveru není možno převést na IP adresu. navody

DNS server odpověděl: Name Error: The domain name does not exist.

To znamená že:	Cache server nebyl schopen získat adresu serveru
uvedeného v URL. Zkontrolujte prosím adresu.

Generated Fri, 09 Jun 2000 09:39:21 GMT by newfw (Squid/2.3.STABLE1)

Minula verze (squid-2.2.STABLE4-8) se chovala korektne.

Vypada to, ze se squid pta DNS serveru na kazde URL a pak prirozene
nedostane odpoved. Prosel jsem dokumentaci, ale nenasel jsem jak ho
donutit, aby se podival napred do /etc/hosts. Pritom v souboru
/etc/host.conf je :

order hosts,bind
multi on

coz je IMHO spravne (a lynx primo na tom serveru to taky dokaze
zvladnout).

Diky za postrceni.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz