icq cez socks5 nefunguje

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Pátek Červen 9 12:59:58 CEST 2000

On Fri, 9 Jun 2000, Jan Satko wrote:

> ICQ pod win. socks5 proxy je na unixe.
> Viete nejak blizsie popisat druhy problemov ktore boli do verzie 2000 ?
> Moze byt chyba v tom ze nieco menia na icq-serveroch ?

Prave po instalaci socks5 v.10 se ICQ < 2000 nerozjelo. Network status v
okne od ICQ psal, ze se pripojuje, ale po nejake chvili to vzdal. Po
upgrade na ICQ2000 problem zmizel. Dale jsem se tim nezabival, uzivatelum
bylo doporuceno ICQ2000...

Mirek

--

http://www.vsb.cz/~p96221