Upravena instalace

David Kalita xkalitad na sin.cvut.cz
Pátek Červen 9 13:05:11 CEST 2000

Asi jsem se spatne vyjadril - ja nechci popis rpm ( to docela zvladam ). Jde
mi o vytvoreni *instalace* ( instalacni image file ). Jde mi o to aby az  to
vypalim na CD z toho slo instalovat, kdyz v puvodni ( original ) instalaci
zmenim (prepisu) nejaky baliky novejma (napr. baliky Gnome 1.0.53 nahradim
Gnome 1.2 ). O to mi jde - s rpm to nema nic spolecneho ( skoro - az
samosrejme na zavislosti ). Jde mi o jestli je tam nekde nejakej zaznam co
se ma instalovat - jestli proste staci pouze prepsat stary baliky novejma a
nebo se jeste musi upravit nejakej file s vazbama ci necim podobnym.

Dik