make a tabelatory (vim & tabulatory - jak odstranit)

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pátek Červen 9 14:50:53 CEST 2000

Dobrý den,

>make(1S)             SunOS Specific Commands             make(1S)
>
>     The first line that does not begin with a TAB or `#'  begins
>     another target or macro definition.
>
>MAKE(1)                   Silicon Graphics                 MAKE(1)
>
>     ...The first non-empty line that does not begin with a tab
>     or # begins a new dependency or macro definition....
>
>Jeste bych se mohl podivat na jine unixy, ale nemyslim, ze bych tam nasel
>neco jineho.

Pokud je to tak, tak se omlouvám. Je lepší, pokud je to všeobecný standard.
Já se díval na make v různých DOSových a Windowsovských překladačů, a tam je
to tak, jak jsem psal. (Borlandi, Microsoft).

>A mate potrebu odsazovat v cecku po if a while? (Ja tedy ano.)
>(Na tomto miste predem poznamenavam, ze vim, ze jedina tak nejak
>portabilni direktiva je include.)

Mám potřebu, ale při větším používání direktiv, jak sám píšete, není
zaručena přenositelnost, potom si to lze nasimulovat jakkoli.

Přesvědčil jste mě. Máte pravdu.

Miloslav Ponkrác