Linux RAID

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Pátek Červen 9 15:41:23 CEST 2000

Zajimave, udelal jsem RAID1 - 2x 17GB. Potom jsem u jednoho odpojil napajeni
a zapnul PC. Najelo to, ale hlasi degraded - OK. Potom jsem vypnul, zapojil
zase napajeni a zapnul. Porad hlasi degraded, nemam zadny spare disk.

Ted nevim jak je synchronizovat, zda se ze se nic nedeje. mdstat jsem pritom
nenasel nic co by svedcilo o degraded (prvni pohled cloveka co to vidi
prvne) - co mam hledat?

Priznam se ze je to takove jine, znam to jen z netware a nt, a PERC, DPT
hardware radic.