ctrl alt F1 prepne X do textove konzoly, ale jak zpet ?

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Červen 9 14:50:39 CEST 2000

Stepan Roh <sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz> wrote:

 : On Fri, 9 Jun 2000, Miroslav Dvořák wrote:

 :> No, nechci vyvolavat flame war, ale ja mam Alt-F1 - Alt-F3 Xka,
 :> Atl-F9 - Alt-F12 textove konzole sveho pocitace.
 :>
 :> Abych nezustal dluzen vysvetleni: v /etc/inittab hledat c1..c12

 : Nejjednodussi postup je vyzkouset postupne Alt-F1 az Alt-F12 (vic konzoli
 : zrejme nemate).

 : Ja taky nechci vyvolavat flamewar, ale ja mam 1-8 konzoli a 9 Xka.

ani ja nechcem, ale ja mam 12 konzoli a Xka sa u mna prepinaju
Prave Alt-F1 az F11
(a niekedy nie, podla toho aku si zapnem mapu klavesnice)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |