Uzivatelska pritulnost Linuxu (stale dlouhe)

barney barney na kmit.sk
Pátek Červen 9 19:22:15 CEST 2000

Petr Tesarik wrote:
> budu chtít zobrazit dialogové okénko, tak tam bude nico
> slo3/4itijšího. Ale dokud je všude jenom fprintf(...) nebo syslog(...),
> tak tomu schází flexibilita.

tak konkretne syslog flexibilitu (a nie len nejaku) ma
(filtre, logovanie na sietovy server, ...)

I ked je pravda, ze pre "obycajne", "len uzivatelske" aplikacie nema
velky zmysel ...

btw. existuje (resp. co takto zalozit) news/mail groupu (ci nieco
podobne),
     kde sa posielali/diskutovali veci co koho napadnu ?
     ako napr. s telto diskusie: kniznica application log :-)
     s interface, zdrojakmi atd, atd :-))

By,
  Barney