System-map po kompilaci jadra

Ferdinand Mraz fmraz na quelle.sk
Pátek Červen 9 21:21:58 CEST 2000

Libor Chocholaty wrote:

> Mam nove jadro 2.2.16 a pri bootu (RH6.1) mi vypisuje hlasky jako ze
> System-map neodpovida verzi jadra.
> Kdyz se na to podivam, veru neodpovida (jadro 2.2.16 a
> System-map-2.2.12-20).

Treba mu dat novy. Ten by mal byt niekde v /usr/src/linux-nove-jadro.
A nazov je System.map. Ten nakopirovat do /boot, ako System-map-2.2.16
a v /boot nan spravit link "System.map".

> Jeste taky co je to (pripadne jak se tvori):
>
> initrd-2.2.12-20.img
>
> pro nova jadra a co to vlastne je. Nikdy jsem to k nicemu nepotreboval,
> ale vim, ze v /etc/lilo.conf je to u puvodnich jader uvedeno. Kdyz to
> vymaznu, nic po tom ani nehlesne.

Na toto som narychlo nasiel v /usr/src/linux-nove-jadro/
documentation/initrd.txt (initial RAM disk). Malo by to tam byt
dostatocne popisane.

Dufam, ze aspon trochu to pomoze.

--
Ferdinand Mraz