Announce: BIRD Routing Daemon

barney barney na kmit.sk
Sobota Červen 10 06:51:21 CEST 2000

Libor Pechacek wrote:

> Z tohoto pohledu mi pripada oznameni "je tu novy routovaci soft se svymi
> novymi a unikatnimi vlastnostmi (a novymi detskymi nemocemi)" trochu
> morbidni.  Povazuji za nedobre mit dva napul fungujici softwary misto
> jednoho kompletne funkcniho.

Neznevazujte pracu niekoho ineho. Vacsina programov ma svoju vlastnu
strukturu,
su niecim odlisne od tych druhych. Ono sa kludne moze stat, ze casom na
zaklade
vsetkych projektov, co ste spominali, vznikne projekt dalsi (?lepsi?).

Preco tu vobec existuje take mnozstvo napr. window-managerov ? Nestaci
jeden, ale funkcny ?
A ved v napr. v '91 si isty clovek mohol povedat: Naco dalsi OS, s
detskymi vlastnostami ...

A ak Vas trapi, ze su tu dva napol fungujuce programy, cyklus
vi-make-gdb je
na to ako stvoreny :-)

By,
  Barney

PS. sorry, ak je to offtopic, no podobne reci "nemam rad". i preto, ze
som si
    doteraz nenasiel cas zalozit svoj vlastny projekt :-)