RH 6.2 CZ httpd: problem s uzivatelskymi adresari

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Sobota Červen 10 23:08:59 CEST 2000

From: Petr Bezdicka <petr.bezdicka na post.cz>
> Po instalaci RH 6.2 CZ nelze prohlizet uzivatelske adresare ve forme:
>
> http://www.mysystem.cz/~user
>
> Odezvou je chybove hlaseni:
> Forbidden
>
> You don't have permission to access /~user on this server.
>
> Soubor httpd.conf jsem upravil podle predchoziho RH 6.1, kde mi
> vse fungovalo spravne.
>
> Doslo k nejakym zmenam mezi verzemi?

Ano, apache v RH6.1 ma standardne zakazan vypis adresaru, narozdil treba od
5.1. Myslim, ze se to da vyresit pridanim parametru Indexes do volby Options
nekde v definicich pristupovych prav v httpd.conf. Pro adresar cgi-bin ale
doporucuji vypis adresare nepovolovat.

Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na atlas.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
Web: www.jaroska.cz, math.jaroska.cz
W na P: wap.jaroska.cz
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.