hlavne o emacs

linux na max.af.czu.cz linux na max.af.czu.cz
Neděle Červen 11 04:22:56 CEST 2000

ahoj

chtel se jeste jednou zeptat, jestli existuje nejaka -ceska- diskuse (ci
newsy, ci irc#kana'l..) o x/emacsu. (uz ptal sem se na to jednou ptal - a
dostal sem odpovjed', ovsem driv nez sem se stacil prihlasit sem mel
nejaky shaneni okolo undelete-4-linux, takze ..nevim :). A v archivu sem
to uz nenasel?! (takze se ptam jeste jednou :)

dale sem se chtel zeptat, jestli se v nejakem editoru (teda hlavnje v
emacsu:) pjestuje 'syntax'. mam na mysli to co sem zahlledl (kdyz sem
prochazel:) u nejakeho editoru u windozu: nazval bych to on-line preklad.
kdyz se pise (napr. programovy) text, existuje pro nej jiste
komplator/interpret, ktery dokaze rict, jestli zrovna stavajici text je
vporadku, ci ne. a to se pak projevilo v okne editoru. je to vpodstate
totez, co ona 'automaticka-kontrola-pravopisu' ve win-wordu. dokonce sem
cetl o jakemsi editoru (html) co nedovolil psat parse-errored text: ze v
malem okamziku vraci kurzor na misto prvniho preklepu. kdyby byl i nejakej
ceskej developer (takove vjeci pro emacs), byl bych ochotnjej se i do teho
zapojit.

a jeste mimo emacs: existuje (zas) nejaka diskuze (news|irc) o konfiguraci
- obecne? predstavuju si neco jako napster-community: ze by bylo po
domluvje, ci dovoleni mozno i stahnout nejake funkcni ukazky. Tento
problem mi vyvstal, kdyz sem se chtel zas po case vratit k staremu dobremu
window-makerovi, a on mi nedaval aplikacim prislusne ikony, jaxem byl
zvykly: stare konfigurace nemam a rozhodnje se mi nechce v tom jeho
prostredi znova pro kazdou aplikaci hledat vhodnou ikonu :)).
tak predem dekuju

pep
(= clen diskuze: linux na max.af.czu.cz =)