LRP a disketa 1.68 MB

Jakub Urban buba na smidl.cz
Neděle Červen 11 19:27:18 CEST 2000

zdravim

snazim se vyrobit LRP 2.9.6 disketu nafomatovanou na 1.68 MB, postupuju
takto

formatuji disketu
    fdformat /dev/fd0u1680
    mkdosfs /dev/fd0u1680

udelam ji bootable
    syslinux -s /.dev/fd0u1680

zkopiruju kernel
    mcopy linux a:

zkopiruju jednmotliove balikyt
    mcopy root.lrp a:
    mcopy etc.lrp a:

zkopituji konfiguracni soubory pro syslinux, v syslinux.cfg upravim
boot=/dev/fd0u1680
    mcopy syslinux.* a:

vsechny baliky i jadro je original z LRP 2.9.6

vysledek je takovy ze pocitac v pohode nabootuje, a ve chvili kdy se
inicializacni script linuxrc pokousi instalovat baliky etc, .... nahlasi

LINUXRC> Installing - etc(nf!) log(nf!)

na diskete urcite jsou, na druhem PC ji namountuju a jsou tam

trosku jsem zmenil linuxrc tak aby neco vypisoval., takze disketu
pripoji v pohode, jako /dev/fd0u1680 na /var/lib/lrpkg/mnt typ msdos,
ale kdyz udelam ls na /var/lib/lrpkg/mnt tak tvrdi ze tam nic neni >-(

prosim o radu co delam blbe, pripadne kde je nejaky navod, podle ktereho
to nekomu funguje (navodu jsem nasel spousty, ale ani podle jendoho se
mi to zatim nepovedlo zprovoznit)

mocekrat diky jakub urban