Odstrizeny Linux

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pondělí Červen 12 06:49:10 CEST 2000

uhlar na fantomas.sk wrote:

> Miroslav Lednicky <lednicky na spszl.zln.cz> wrote:
> ->     Mozna si vzpominate, jak jsem tady psal o Linuxu (Slackware 3.2),
> -> ktery nepinga. Poradili jste mi vymenit sitovou kartu.
> ->     Nepomohlo to. Nakonec jsem cely disk vrazil do jineho pocitace a
> -> nic.
> -> Prekompiloval jsem jadro, ani to nevedlo k zadnemu vysledku. Nevim co s
> nepinga dnu alebo von ?

Na sitovku pinga a dal ne.

> moznosti je vela - nie je sakompilovana podpora pre tcp/ip, siet, nie je
> nastavena siet spravne...

To je O.K. Dokud to nekdo nekorektne nevypnul, vsechno fungovalo.

                                                     Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/