System-map po kompilaci jadra

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Červen 12 09:15:08 CEST 2000

> Mam nove jadro 2.2.16 a pri bootu (RH6.1) mi vypisuje hlasky jako ze
> System-map neodpovida verzi jadra.
> Kdyz se na to podivam, veru neodpovida (jadro 2.2.16 a
> System-map-2.2.12-20).
> Jeste taky co je to (pripadne jak se tvori):

Je to easy, po kompilaci mas v /usr/src/linux/ soubor jmenem System.map
doporucuji prejmenovat na System.map-verze_jadra ( ve vasem pripade
System.map-2.2.16) a nakopirovat do /boot spolu s novym bzImage ( nebo co
pouzivate ) + nezapomenout na /sbin/lilo.

                                                                            Bye
Sam