Nejde mi nakonfigurovat SVGATextMode na konsoli

David Sumsky thebigone na centrum.cz
Pondělí Červen 12 12:09:10 CEST 2000

Vsechny zdravim,

chtel bych zvysit rozliseni textu na konsoli, ale nejak mi to
nejde (balik SVGATExtMode nainstalovan mam).
Grafika v pocitaci je Nvidia TNT2, v /etc/TextConfigu je jako VGA,
spustit jdou ale jen rezimy 80x25, 80x29, ..., pokud ale chci
rezim vyssi, napr. 100x25 a jine (podle radek v TextConfigu), tak
to proste nejde, nic nenapise, obraz je cerny; monitor je 15" a
ma frekvence 30-70kHz, 50-120Hz (myslim, ze ten to zvladne :-) ).
Pak pomuze dat jen zpatky rezim 80x25.
Cim to je, ze to nejde nastavit, ze by ta grafika mela nejaky
problem? Chtel bychze na konzoli aspon 80Hz obnovovaci frekvenci
a misto toho je jen 60.

Prosim, poradte, kdo s tim ma zkusenost.
Predem dik, Dave

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz