Alsa driver - neni mozno zkompilovat

Vlasta Sliz sliz na kpgroup.cz
Pondělí Červen 12 12:15:32 CEST 2000

> Zdar.
> Najde se nekdo, kdo mi poradi, jak zkompilovat alsa driver pro zvukovku SB
> Live? Nejak se mi to porad nedari.
> emu10k1 drivery z http://opensource.creative.com slapou normalne, ale alsa
> odmita poslusnost.

Zapomel jsem dodat, ze se jedna o RH linux 6.1CZ a alsa driver verze 0.5.8.
Postup pri kompilaci dle navodu v souboru INSTALL:
1) spustim skript ./configure - dobehne normalne
2) kompilace : make install - na konci zprava -ALSA DRIVERS COMPILED
SUCCESSFULLY
3) spustit skript ./snddevices - vytvori se symbolicke odkazy na zarizeni
mixer, atd.
4) editace /etc/modules.conf - tento soubor neexistuje, pouze conf.modules,
ktery je prazdny. Kdyz vytvorim soubor modules.conf a definuji v nem
zvukovou kartu, "alias snd-card-emu10k1" a potom se pokusim modul
nastartovat prikazem modprobe emu10k1, dostanu odpoved "can't locate module
emu10k1.o"

A tady jsem v koncich.

Prijemny zbytek dne preje
Vlasta Sliz (carka nad i, hacek nad z)