Ted a zobrazení diakritiky: Vyreseno

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Červen 12 12:23:44 CEST 2000

> Mam pocit, ze je treba mit v X11 k dispozici fonty stejneho jmena, jako
> jsou metriky dodavane s Tedem.
>
> S pozdravem
> --
> Michal Krause

Ano, tahle podminka vsak byla splnena. Problem se vyresil sam, az kdyz jsem
na druhy den nastartoval PC a spustil linux a x-ka (to uz jsem ale stihl
dopoledne odeslat dotaz). Spustil jsem TEDa a ten jiz diakritiku zobrazoval
spravne. Z toho vyplyva ze problem byl mezi klavesnici a zidli, ale na
vlastni obranu dodavam, ze koho by napadlo po takove uprave ukoncit a znovu
spustit system. Ja pouze vypadl z x-ek a znovu se prihlasil, ale to nemelo
kyzeny efekt. Porad jsem si daval TEDa do souvislosti jen s X Windows.

  Josef Vogeltanz
  Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
  tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
  mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz