Ted a zobrazenm diakritiky: Vyreseno

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Červen 12 13:17:27 CEST 2000

Ano mam, ted uz to doslo i me, ze bylo potreba restartovat predevsim xfs,
protoze nabiha jako demon pri startu linuxu. Inu pro priste.

  Josef Vogeltanz
  Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
  tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
  mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz