Upravena instalace

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Pondělí Červen 12 14:30:37 CEST 2000

Pozrite si subory v RedHat/base/
	comps - zoznam mien balikov (tu mozte nieco dopisat, napr. ssh a
pod)
	hdlist - databaza udajov (meno, verzia, ...) vycucnutych z
RedHat/RPMS/*.rpm

V adresari misc/src sa nachadzaju programy genhdlist a dmphdlist.

$ ls /cesta/k/adresaru
RedHat	doc	dosutils	images	misc
$ genhdlist /cesta/k/adresaru

> vypalim na CD z toho slo instalovat, kdyz v puvodni ( original )
> instalaci zmenim (prepisu) nejaky baliky novejma

Pozor na zavislosti a pred vypalenim by som to skusil naistalovat z
disku.

--bye,
	voj. rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>