Talk - permissions

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pondělí Červen 12 14:51:03 CEST 2000

> Ahoj,
>
>         mam problem, asi spise uzivatelsky. Kdyz zkousim talk na nektere
> pocitace tak mi to rekne
> "Error on read from talk deamon: Connection refused (111). Press any key"
> Potom to napise
> "Checkingfor invitation on callers machine" a tam to zustane viset az do Ctrl-C
>
> Kdyz to zkousim z pocitace ve stejne domene tak to normalne funguje. Je to
> nastaveni talk deamonu, nebo staci nejaky soubor v domovskem adresari cloveka
> ze kterym chci mluvit (treba .talkrc )
>
> Neznate nekdo reseni?

reseni ne, ale duvod pravdepodobne ano:
AFAIK pokud chces pouzivat talk, musi se jmeno pocitace shodovat se
jmenem,
pod kterym jsi videt zvenku. Kdysi jsem mel tentyz problem a trvalo mi
dost
dlouho nez jsem na to prisel, cili kdyz jsem zadialupoval a chtel pouzit
talk,
musel jsem zmenit hostname z napr. mujlokalnipocitac na napr.
dial11.domena.cz
:-(

--

                                    Jan Klügl